מוזה

טוב נו, אני תקוע.
אז תוותר.
לא רוצה.
מה אתה רוצה ממני?
תני לי פתיחה.
פתיחה?
כן, תני לי משפט ראשון.
מה?
רק משפט, משם אני כבר אסתדר.
הייתי נכנסת איתך למיטה ברגע זה.
מה?
זה משפט.
מה?
ביקשת משפט. עכשיו תכתוב.
זה לא משפט, את סתם משגעת אותי.
מה אתה רוצה?
את לא תומכת.
אני הכי תומכת.
עד שאני מתיישב לעבוד את מסיחה את דעתי.
מי מסיח את דעתך? רק משפט.
משפט על סקס.
אז תכתוב סיפור על סקס.
טוב.
מה טוב?
אני אכתוב סיפור על סקס.
שמחתי לעזור.
שמענו.
על לא דבר גם לך.

"הייתי נכנסת איתך למיטה ברגע זה", היא מגירה את המילים לתוך אוזנו. ידה הימנית נשענת על ירכו, קרוב מדי, שדה הימני נמעך לתוך כתפו. היא אוהבת להלהיט אותו ככה, ברגע אחד, דווקא במצבים שהוא לא יכול לעשות כלום. הכוח שיש לה עליו, אפילו באמצע ארוחת בוקר בבית קפה.
אין לו מה לעשות. הוא רוצה להתעלם ממנה, משפתייה שיורדות ברפרוף קליל ולא מתחייב מאוזנו לצווארו. הוא שולח את אצבעותיו במעלה רגלה, נהנה מקווי המתאר של השריר, ממרקם הגרביון שלבשה.

זה לא סיפור טוב.
מה את מציצה לי מאחורי הגב? דיברנו על זה.
סליחה באמת. אבל אתה סתם חרמן, אין לסיפור הזה שום משמעות.
זה לא עניינך.
אמרת שאתה רוצה לכתוב משהו. שאתה תקוע ורוצה לכתוב משהו.
נכון, והנה אני כותב משהו.
זה לא משהו, זה סתם. אם אתה חרמן עדיף שנלך למיטה וזהו.
אבל אני רוצה לכתוב.
תכתוב אחרי, אולי יצא לך משהו אמיתי ולא סתם נגיעות.
לא. אני צריך את הליבידו שלי בשביל לכתוב.
מה פתאום? מה הקשר בין כתיבה לליבידו?
קשור. זו אנרגיה יצירתית.
יצרי ויצירתי זה לא אותו דבר.
זה כן.
זה לא. זה בכלל לא קשור.
אז מה כן קשור?
מוזה. צריך מוזה בשביל לכתוב.
עזבי אותך, אין דבר כזה מוזה.
אין דבר כזה מוזה?
אין.
אז אין השראה?
השראה יש.
וזה לא מוזה?
לא.
אז מה זה כן?
אף אחד לא יודע.
אז למה אתה אומר שזה לבידיו?
אני לא אמרתי.
אמרת שאתה צריך ליבידו בשביל לכתוב.
אבל לא אמרתי שליבידו זה השראה.
אז למה צריך ליבידו?
זה הדחף, מתוכו צומחת ההשראה.
אז יש לך השראה עכשיו?
לא יודע. רוצה ללכת למיטה?
עבר לי כבר.
מה זאת אומרת?
עבר לי. לא אמרת שאתה רוצה לכתוב?

(נובמבר 2012)

מחשבה אחת על “מוזה

כתיבת תגובה

